can you write in English please ? On 7/7/11, ho hoh <hop_hoh@yahoo.com> wrote: > به نام خدا > سلام > اگه فارسی داشته باش : > اگر با کدویژن برنامه می نویسی و از کد ویزارد استفاده می کنی از این تابع خارج > نمیشوی , مگر اینکه دیتایی دریافت کنی , حتی اگر از وقفه استفاده کرده باشی . > ولی چنانچه بخواهی این مشکل را برطرف کنی باید خودت دست به کار شوی و به کمک > دیتا > شیت و با توجه به کارت از این تابع رد شوی یا اینکه مدتی صبر کنی اگر دیتایی > نیامد > بعد از تابع خارج شوی. > بخش پورت سریال دیتاشیت میکروکنترلرت را به طور کامل و به دقت بخوان خیلی کمکت > می > کند . کلیه نوت ها رو هم بخوان . > > > > ________________________________ > From: Ahmed Mostafa <justforstudy2011@gmail.com> > To: AVR-Chat@yahoogroups.com > Sent: Thursday, July 7, 2011 23:09:59 > Subject: [AVR-Chat] time of getchar > > > command "getchar()" > if it didn't receive serial data > does it skips this command or what > and if it skips it , how long does it take > since this command "getchar()" is executed until it skips it ? > > > > > [Non-text portions of this message have been removed] > >
Message
Re: [AVR-Chat] time of getchar
2011-07-07 by Ahmed Mostafa
Attachments
- No local attachments were found for this message.