Op 8-sep-2005, om 11:49 heeft Paul Nagle het volgende geschreven: > http://bogusfocus.deepbass.co.uk/jic/mp3/oldweird/ > JIC_MagicWeedPart1_FreeTrack.mp3 > > :) HAHAHAHAHAHA!!!!!! ROTFLMAO :-)))))))))) Oh man, you're too funny Paul!!! :-) Boele Too bad you did not integrate the P3 in this one though!
Message
Re: [analogue-sequencer] Re: Remote Control
2005-09-09 by Boele Gerkes