Logic kurser
2002-02-16 by monsdrum
This one goes out to the danes on this list: ------------------- Er der nogle medlemmer af DMF her på listen? Hvis der er, så tillad mig at gøre opmærksom på DMFs kurser i logic her i foråret. Der er to niveauer (begyndere og øvede), der er både kurser i København og Århus, det drejer sig om 4 * 4 timer pr. kursus pr. kursussted, og prisen er 250 kr. Check det nylig udsendte DMF kursus hæfte for tilmelding - sidste frist på næste torsdag d. 21/2. Jeg ved ikke om det i virkeligheden er langt under niveau for de fleste her på listen, men underviseren på Århuskurserne er Thomas Walther, og jeg har set nogle environment tricks på hans hjemmeside som jeg godt kunne lære noget af... Jeg har tilmeldt mig kurset for øvede i Århus, og håber der er plads til mig også. Ses vi...? (evt interesserede må hellere svare privat, jeg vil tro Joeri udelukker os alle sammen hvis vi begynder at føre lange debatter på dansk her på listen). hilsner fra monsdrum -------------------- before any of you who don't read danisk start speculating whether there is a danish conspiracy in the planning here, let me tell that this is just announcing some logic classes taking place in Denmark for members of the danish musicians union. regards monsdrum