Yahoo Groups archive

Fairlight-CMI

Index last updated: 2026-04-29 00:03 UTC

Thread

CMI meetin: D-Day minus 13

Re: [Fairlight-CMI] CMI meetin: D-Day minus 13

2004-05-09 by Jean-Bernard EMOND

> oops...missed "D-Day minus 14" in the countdown...
> Any new from Colin ?
no... and you ?

c'est plutot mal barré :)

je prepart une disquette de developpement pour CMI II, IIx...
avec assembleur et desassembleur 6809 de Motorola et de Fairlight,
ainsi que les fichiers "Equ" et  "macro" qu'il faut et pour finir quelques
exemples !

Bientot la premiere petite application... la Page E pour "economiseur
d'ecran".
Un magnifique economiseur d'ecran...  ecran noir !

pour bientot l'ExtOdy :)
a+,

JB

Re: [Fairlight-CMI] CMI meetin: D-Day minus 13

2004-05-09 by Pascal Nicot

Whaooou, c'est génial !!!; Et la version 6800, JB, c'est pour quand ??? 
:-))))
@+++
Pascal.


Le 9 mai 04, à 16:18, Jean-Bernard EMOND a écrit :
Show quoted textHide quoted text
> > oops...missed "D-Day minus 14" in the countdown...
>  > Any new from Colin ?
>  no... and you ?
>
>  c'est plutot mal barré :)
>
>  je prepart une disquette de developpement pour CMI II, IIx...
>  avec assembleur et desassembleur 6809 de Motorola et de Fairlight,
>  ainsi que les fichiers "Equ" et  "macro" qu'il faut et pour finir 
> quelques
>  exemples !
>
>  Bientot la premiere petite application... la Page E pour "economiseur
>  d'ecran".
>  Un magnifique economiseur d'ecran...  ecran noir !
>
>  pour bientot l'ExtOdy :)
>  a+,
>
>  JB

Re: CMI meetin: D-Day minus 13

2004-05-09 by RY Stroh

I translate these good news for all our foreign friends

--- In Fairlight-CMI@yahoogroups.com, "Jean-Bernard EMOND" 
<jbemond@f...> wrote:
> > oops...missed "D-Day minus 14" in the countdown...
> > Any new from Colin ?
> no... and you ?
> 
> c'est plutot mal barré :)

JB: it (the meeting) seems to be on a bad way...

> 
> je prepart une disquette de developpement pour CMI II, IIx...
> avec assembleur et desassembleur 6809 de Motorola et de Fairlight,
> ainsi que les fichiers "Equ" et  "macro" qu'il faut et pour finir 
quelques exemples !

I am preparing a development floppy for CMI II and IIx with a 
Motorola and Fairlight 6809 assembler and a disassembler, and also 
Equate and macro files which are needed, and a few examples
 
> Bientot la premiere petite application... la Page E 
pour "economiseur d'ecran".
> Un magnifique economiseur d'ecran...  ecran noir !

soon the first application...the Page E for "Screen Saver"
a wonderful screensaver.... black screen !

> 
> pour bientot l'ExtOdy :)
> a+,
> 
> JB

and very soon, the ExtOdy :)

see you

JB

;--------------
Wondefull JB
I am impatient to try your development tools and your screen saver.
Congratulation
cheers
RY

;...in french
Super JB
Je suis impatient d'essayer tes outils de developments et ton 
economiseur d'écran
Félicitations
a+
R-Y

Move to quarantaine

This moves the raw source file on disk only. The archive index is not changed automatically, so you still need to run a manual refresh afterward.